Sculptra

Zabieg Sculptra przeprowadzany jest z wykorzystaniem kwasu polimlekowego. Jeden z najsilniejszych stymulatorów kolagenu. To sposób na skuteczną poprawę wyglądu skóry twarzy. Wypełnia zmarszczki, poprawia owal twarzy i sprawia, że cera prezentuje się atrakcyjnie. Jest to możliwe, dzięki pobudzeniu włókien kolagenowych i elastyny do intensywniejszego działania.

Procesy starzenia prowadzące do utraty tkanki tłuszczowej z twarzy

Brak elastyczności skóry

Zapadnięte policzki i wiotka skóra

Podczas zabiegu Sculptra w skórę wstrzykiwany jest preparat przy użyciu kaniuli. Z reguły cały proces trwa około 30 minut – może się jednak nieco przedłużyć. Nie wiąże się to z dyskomfortem dla pacjenta. Po wykonaniu iniekcji wykonywany jest masaż twarzy. Dzięki temu preparat ma szansę na dotarcie do wszystkich kluczowych obszarów. Efekty są widoczne po kilku miesiącach. Zazwyczaj zabieg wykonuje się w seriach. Ich ilość dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb danego pacjenta.

Efekt zabiegu prezentuje się bardzo naturalnie. Jest widoczny najczęściej po upływie trzech miesięcy. Zauważalna jest przede wszystkim gładkość skóry, zmniejszenie widoczności zmarszczek, a poprawie ulega również jędrność cery. Na zabiegu Sculptra skorzystają osoby starsze, które pozbędą się dzięki niemu bruzd i fałd skórnych pojawiających się podczas procesu starzenia. Pacjent może się cieszyć efektami nawet przez kilka lat.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• Alergia na jakikolwiek składnik wstrzykiwanego produktu
  • Ciąża lub karmienie piersią
  • Zapalne lub infekcyjne choroby skóry
  • Choroby autoimmunologiczne