Domięśniowe terapie lekowe

Przewlekłe schorzenia skutecznie utrudniają życie wielu osób, które muszą cyklicznie lub na co dzień zmagać się z ich konsekwencjami. Bolesne dolegliwości i trudności wywołane przez astmę, alergię czy stany lękowo-nerwicowe w zasadzie wykluczają pacjentów z codziennego życia, jednak dzięki terapiom lekowym można złagodzić zaostrzające się objawy zdiagnozowanej wcześniej choroby.

Przewlekłe bóle krzyża

Zespoły lękowo-nerwicowe

Astma

Przewlekłe bóle głowy o etiologii migrenowej

Reakcje alergiczne

Właściwe leki dobierane są przez lekarza po przeprowadzeniu wywiadu z pacjentem. Mogą mieć one działanie przeciwbólowe, antyhistaminowe, uspokajające czy sterydowe – wszystko zależy od schorzenia, które dolega osobie chcącej poddać się tej skutecznej terapii. Zastrzyki z odpowiednim lekarstwem podawane są domięśniowo lub podskórnie, a liczba ich powtórzeń jest dostosowywana indywidualnie do każdego pacjenta.

Domięśniowe terapie lekowe polepszają samopoczucie oraz komfort życia osób cierpiących na przewlekłe schorzenia. Łagodzą objawy choroby, pozwalając tym samym prowadzić spokojniejsze życie bez ciągłego stresu związanego z wcześniej często pojawiającymi się dolegliwościami.

Uwaga

Należy mieć świadomość, że terapia lekowa nie obejmuje diagnostyki, a jedynie łagodzenie objawów chorób, które zostały zdiagnozowane wcześniej i przez cyklicznie ujawniające się objawy utrudniają pacjentom codzienne funkcjonowanie. Pakiet obejmuje poradę lekarską, zastrzyki domięśniowe, receptę na leki doustne oraz ewentualne zwolnienie L4.