Nici First Lift BARB 4D

Wraz z wiekiem napięcie i jędrność skóry twarzy ulegają wyraźnemu zmniejszeniu, w efekcie czego bardzo często dochodzi do zmiany jej kształtu i owalu. Chcąc zachować młody i piękny wygląd jak najdłużej, warto poddać się zabiegowi wykorzystującemu nici liftingujące First Lift BARB 4D – najlepszą alternatywę dla tradycyjnego liftingu chirurgicznego. To minimalnie inwazyjny zabieg, w dodatku bezbolesny i bezpieczny, którego efektami można cieszyć się nawet do 2 lat!

Innowacyjność tego zabiegu polega na wyjątkowej budowie nici, wyposażonych w system mikroskopijnych haczyków (rozłożonych gęsto dookoła nici w dwóch kierunkach), które zaimplementowane w tkankę podskórną, otwierają się, dając efekt naturalnego liftingu.

lifting twarzy

Zmiana owalu twarzy

Stymulacja produkcji kolagenu

Wygładzenie zmarszczek

Poprawa nawilżenia skóry

Utrata jędrności i napięcia skóry

Zabieg polega na wprowadzeniu nici liftingujących do tkanki podskórnej za pomocą cienkiej igło-kaniuli lub kaniuli z trokarem. Zabieg odbywa się w znieczuleniu miejscowym i trwa ok. godziny.

Efekty stają się widoczne natychmiast po zakończonym zabiegu. Jedynymi skutkami ubocznymi mogą być lekkie zasinienia, które znikają w przeciągu kilku dni. Po 14 dniach zachodzą zmiany wewnętrzne – ma miejsce neokolageneza, czyli stymulacja produkcji kolagenu, w efekcie czego skóra staje się jeszcze bardziej odmłodzona, ale i nawilżona. Rezultaty utrzymują się około 2 lat – po tym czasie nici ulegają rozpuszczeniu.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• stany zapalne w miejscach zabiegowych
  • skłonności do blizn przerostowych
  • stosowanie leków przeciwzakrzepowych
  • choroby nowotworowe
  • choroby autoimmunologiczne
  • ciąża i okres karmienia