Rivendell Clinic | Zgrabne pośladki dzięki metodzie Aquafilling
16619
single,single-post,postid-16619,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.3,vc_responsive

Zgrabne pośladki dzięki metodzie Aquafilling

Aquafilling pośladków

24 lip Zgrabne pośladki dzięki metodzie Aquafilling

Sezon letni trwa w najlepsze, czas wyciągnąć z szafy ulubiony strój kąpielowy, zapakować olejki do opalania i ruszać na plażę. Niestety często wyjazdy nie kojarzą się najlepiej, mimo słońca, złotego piasku i wody, martwisz się, że Twoje ciało nie wygląda dobrze w bikini, zwłaszcza w jego dolnych partiach. Częstym problemem kobiet jest zbyt płaska pupa, bo jak wiadomo kobiece kształty to nie tylko jędrne, pełne piersi, ale także zaokrąglone pośladki.

Ciało w bikini

Badania pokazują, że równie dużym zainteresowaniem co piersi, cieszą się pośladki, zwłaszcza wśród zwolenników kobiecych sylwetek. Zwykle przygotowując się do lata i dbając o figurę, panie skupiają się na mięśniach brzucha, zaniedbując przy tym inne partie ciała, zwłaszcza pupę. Mięśnie pośladkowe nie są trudne do wyćwiczenia, ale problematyczne przy doborze ćwiczeń. Dlaczego? Ponieważ istnieją, aż cztery typy damskich pup: okrągła, o kształcie serca, przypominająca literę ,,V” oraz kwadratowa. Każdy z nich potrzebuje odmiennego zestawu ćwiczeń np. w przypadku sercowatej budowy, zamiast typowych ćwiczeń na pośladki, warto postawić na stymulowanie ud, wówczas wzmocni się kształt pupy, a tłuszcz nie będzie się na niej odkładał, tworząc nieładne fałdki czy cellulit. Od czego zależy pojawienie się danego kształtu? Jest uwarunkowany genetycznie, głównie przez rozstaw kości biodrowych.

Droga do pięknych pośladków

Jeśli marzysz o krągłych, zgrabnych pośladkach, pamiętaj, że bez odpowiednich ćwiczeń się nie obejdzie. Płaska pupa nie lubi siedzenia, dlatego nawet jeżeli na co dzień pracujesz przed komputerem koniecznie zadbaj o ruch po wyjściu z biura. Trening kształtujący mięśnie pośladków powinien być wykonywany 3 razy w tygodniu i zawierać po 3 serie każdego z ćwiczeń. Jakie wybrać? Najlepszymi propozzgrabne pośladkiycjami są: wykroki, deska, martwy ciąg i oczywiście przysiady. Dobrym pomysłem są również maszyny angażujące odwodziciele i przywodziciele ud, ponieważ są to tkanki silnie związane z mięśniem pośladkowym większym, stymulując je, pobudzasz do pracy również pośladki. Możesz dobrać ćwiczenia samodzielnie, ale lepiej będzie poradzić się trenera personalnego. Kolejnym aspektem, bez którego nie osiągniesz sukcesu jest dieta. Wysiłek fizyczny buduje mięśnie, jednakże te nie mają szans na uwidocznienie bez spalenia warstwy tłuszczu, którym są pokryte. Właśnie dlatego powinnaś wyrzucić ze swojego jadłospisu wszystko co szybko odkłada się w tkankach na pupie. Zacznij od wyeliminowania słodyczy, fast foodów, i mocno przetworzonego jedzenia. Zamień je na chude mięso, ryby, owoce i warzywa – takie składniki przyspieszają budowanie tkanek mięśniowych. Aspektem, który znacznie przyspieszy widoczność efektów Twojej pracy jest odpowiednia pielęgnacja – nie zapominaj o masażu po treningu, peelingu i nawilżającym balsamie. Kosmetyki pozytywnie wpłyną na wygląd Twojej skóry, widocznie ją wygładzą, wizualnie napną naskórek i ujędrnią go.

Aquafilling

Niestety powyższe metody nie okażą się w 100% skuteczne dla każdego. Każdy organizm jest inny. Niektórzy na skutek przejść zdrowotnych nie mogą wykonywać niektórych ćwiczeń. Inni ze względu na genetyczną budowę ciała nie zdołają osiągnąć zadowalających rezultatów. Dla wszystkich, którzy marzą o pięknej, pełnej pupie i mimo wysiłków nie widzą efektów – rozwiązaniem jest Aquafilling. Zabieg jest całkowicie bezpieczny, polega na wstrzyknięciu w wybrane miejsca odpowiedniej dawki żelu hydrofilowego, który w 97% składa się z naturalnych soli fizjologicznych. Procedura polega na umiejętnej aplikacji substancji w taki sposób, aby poprawić wygląd i kształt pośladków. Efekty uzyskane za pomocą tej metody są widoczne po 7 dniach od jej przeprowadzenia, gdy tylko zejdzie opuchlizna po zastrzyku. W ten sposób możesz cieszyć się pięknym wyglądem swojej pupy przez co najmniej 5 lat.

Pośladki są powodem niezadowolenia wielu kobiet, obniżają samoocenę i często negatywnie wpływają na motywację podczas ćwiczeń, zwłaszcza gdy efekty nie są widoczne, a Ty przecież wylewasz hektolitry potu na siłowni. Na szczęście na wszystko są sposoby, a jeśli dodatkowo są one całkiem bezpieczne, dlaczego odmawiać sobie komfortu psychicznego i fizycznego podczas wymarzonych wakacji? Nie zwlekaj, pożegnaj problem płaskiej pupy.

Facebook